در بازی بمان

در بازی بمان

1402/5/9 8:29:50
248

در بازی بمان

جول اوستین یکی از نویسندگان پرفروش مجله‌ی نیویورک تایمز و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای آمریکا (کلیسای لیکوود) در شهر هیوستون واقع در‌ایالت تگزاس است. هر هفته میلیون‌ها نفر از سراسر جهان پای صحبت‌های الهام‌بخش او می‌نشینند و از طریق رسانه‌های دیجیتال با او ارتباط برقرار می‌کنند. صدای او را می‌توان در طول شبانه‌روز از طریق کانال سیریوس ‌ایکس.ام 128، برنامه‌ی رادیویی جول اوستین شنید.

جول اوستین می گوید:

شاید به شما گفته باشند که از پس کارهایی برنمی‌آیید، ویژگی‌های خاصی را در اختیار ندارید و هرگز به ‌اندازه‌ی کافی در نوع خود خوب نیستید. در چنین مواقعی یأس و نومیدی به خود راه‌دادن، دست از تلاش کشیدن و تسلیم‌شدن ساده به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، هیچ‌یک از حرف‌های گفته‌شده درباره‌ی شما معرف خود حقیقی شما نیست و هیچ‌یک از اتفاقاتی که در گذشته برایتان رخ داده نمی‌تواند شما را از سرنوشتتان دور نگه دارد. خداوند بلندمرتبه شما را به‌شکلی ویژه و خاص برای رقابتی طراحی کرده که تنها شما در آن حضور دارید. اوست که به شما می‌گوید یأس و نومیدی را از خود بزدایید، در بازی بمانید و با جریان زندگی به‌پیش روید.

تا زمانی که همه‌چیز بر وفق مراد پیش می‌رود، داشتن دیدگاهی مناسب به زندگی و دنبال‌کردن رویاهای شخصی ساده به‌نظر می‌رسند. زیرا در چنین شرایطی به پرورش و حفظ ‌ایمان نیازی نیست؛ اما در زمانه‌ی سخت و دشوار، آنگاه که روابطتان دچار مشکل می‌شوند، سلامتی‌تان به خطر می‌افتد یا یک دوست در حقتان جفا می‌کند چه؟ وقتی خاطرتان آزرده می‌شود، از دست دادن شور و اشتیاق به زندگی سهل می‌نماید. بسیاری افراد به ‌این خاطر که خاطرشان آزرده شده به گوشه‌ای خزیده و زانوی غم بغل کرده‌اند. آن‌ها به تیمار زخم‌ها و دردهایشان رو آورده‌اند و به‌خاطر آنچه بر سرشان گذشته حاضر نیستند حتی قدمی ‌پیش گذارند.

پس بیایید با هم از تونل تاریک ناتوانی عبور کرده و به روشنایی برسیم.

 

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران