زوج های موفق و معروف از اسرار زندگی زناشویی پایدارشان می گویند

زوج های موفق و معروف از اسرار زندگی زناشویی پایدارشان می گویند

1401/5/25 15:7:36
439

زوج های موفق و معروف از اسرار زندگی زناشویی پایدارشان می گویند

برایان کرانستون و رابین دِردِن

 

ازدواج در 1989

 

"اگر چراغ قرمز ماشین شما چشمک می‌زند، یعنی یک جایِ ماشین خراب شده، ماشین را متوقف می‌کنید و تعمیرش می‌کنید و بعد دوباره به راهتان ادامه می‌دهید. در مورد ازدواج هم چرا به پیام‌های هشداردهنده دقت نکنیم. شاید بعضی جاها نیاز به اصلاح و تعمیر داشته باشند".

شنیده‌اید که بسیاری از مردان جوان می‌گویند: "اکنون وقت ازدواج است"، موقعی که همین کلمه را شنیدید، بدانید که باید پرچم احتیاط را بالا بُرد. سال‌هایی که تازه داشتیم خودمان را پیدا می‌کردیم و شخصیت‌مان شکل می‌گرفت، همزمان شد با انقلابی در دهه‌های شصت و هفتاد که معروف است به شُل شدن روابط. آن زمان خیلی ساده بود که یکی را پیدا کنی.

مارلو: محض سرگرمی!

برایان: بله، سرگرمی. اسمش را بگذارید آزادی. آزادی در روابط. می‌توانستی خودت را متقاعد کنی که عاشق هستی، در حالی که در واقع نیستی. حالا که عمیق‌تر با خودم فکر می‌کنم برایم عجیب است و به خودم می‌گویم چطور توانستی خودت را در آن تنگنا بیندازی. چطور توانستی با خودت چنین کاری انجام دهی؟ اما به هر حال خودم را در آن وضعیت گیر انداخته بودم. ازدواج کرده بودم اما به آن صورت. به هر حال آن زمان خیلی جوان بودم.

فیل: اما اگر عاشقش نبودی پس چطور....

برایان: من او را دوست داشتم حتی از برخی جهات تحسینش هم می‌کردم اما عاشقش نبودم. دست‌کم آن اندازه که بتوانم بقیۀ عمرم را به او متعهد بمانم. اعتراف می‌کنم.

و خوشبختانه این ازدواج پیش از آن که فرزندی در آن به وجود بیاید، تمام شد.

برایان: آن زمان فهمیدم اگر بخواهم بار دیگری در زندگی‌ام ازدواج را تجربه کنم، حتماً با کسی ازدواج می‌کنم که عاشقش باشم و واقعاً بدانم چه کار دارم انجام می‌دهم.

این فرصت دوسال دیگر دست داد، وقتی برایان ایفاگر نقش "آدم بد" هفته در سریال تلویزیونی "گرگ آسمان[1] " در تلویزیون سی بی اس، رابین را دید. رابین هنرپیشه‌ای تفنّنی بود که نقشی هم در آن مجموعه داشت. آن سریال با نقش‌آفرینی ستارگانی مانند ارنست بورگناین[2]، جان مایکل وینسنت و به‌کارگیری هلکوپتری با فناوری بالا درخشید.

 

1- Air wolf

[2] - هنرپیشۀ کهنه کار سینما و تلویزیون آمریکا با بیش از شش دهه فعالیت مستمر2012-1917

برچسب‌ها :

نظرات کاربران