هنر حضور ، رهیافتی برای با هم ‌بودن

هنر حضور ، رهیافتی برای با هم ‌بودن

1401/2/20 10:28:29
817

هنر حضور ، رهیافتی برای با هم ‌بودن

هنر حضور

رهیافتی برای با هم ‌بودن

رِیچل ویلکِرسون میلر

نظر چند تن از نویسندگان بین المللی در مورد کتاب " هنر حضور" نوشته ی ریچل ویلکرسون¬میلر که قرار است توسط انتشارات کتاب درمانی با ترجمه فرامرز رضایی به زودی منتشر شود.

«میلر در این کتاب راهنمایی نوین، هوشمندانه، کاربردی و به‌روز به نگارش درآورده تا دریابیم چگونه با خود صادق بوده و در عین‌ حال با دیگران روابط معناداری برقرار کنیم؛ کمکی شایان به حل مسئله‌ی بزرگ‌تر و پیچیده‌تری به نام تنهایی.»

 پریا پارکر، نویسنده‌ی کتاب هنر هم‌نشینی

«توصیه‌های میلر در این کتاب تیزبینانه، صادقانه و همدلانه هستند. هنر حضور نقشه‌ی راهی است برای دوستی بهتر و انسانی شادتر شدن. حتماً این کتاب را مطالعه کنید!»

آلیسون گرین، نویسنده‌ی کتاب از یک مدیر بپرس

«این کتابی کاربردی است، پر از روش‌های ساده و پرمغز برای بهبود دوستی‌ها و عشق به زندگی. گام‌به‌گام با این روش‌ها که از عهده‌ی همه‌کس برمی‌آید، میلر کمکمان می‌کند تا حمایتی را که همگی در طلبش هستیم، پیدا کرده و امیدی روشن‌تر در دل‌هایمان نقش بندد!»

 شاستا نلسون، نویسنده‌ی کتاب دوستی صمیمانه

«ریچل ویلکرسون میلر جعبه‌ابزاری برای نیرومند ساختن روابط خود با دیگران و با خودمان ارائه کرده است. این کتاب منبعی از نکته‌هایی است که در بیست، سی و چهل سالگی از آن‌ها غافل بودیم و مطلقاً نمی‌دانستیم که به آن‌ها محتاجیم.»

 کارولین ماس، یکی از نویسندگان کتاب سلام خانم‌ها!

برچسب‌ها :

نظرات کاربران